Quantcast
Browsing all 8 articles
Browse latest View live

Olymposzi Riviéra egyik gyöngyszeme

Az Észak-Görögországba utazó magyar turisták jól ismert, közkedvelt célpontja Parália, az Olymposzi Riviéra egyik gyöngyszeme. A település Görögország második legnagyobb városától, Thesszalonikitől 55...

Paralia a hangulat

Parália az egyik legjelentősebb turisztikai és kereskedelmi központ. A korábban gyakorlatilag jellegtelen település a szezonban lüktető, vibráló, mozgalmas, világvárosias jelleget ölt, az ember azt...

Paralia a part…

Paráliának hosszú, homokos partú szabad strandja van, fokozatosan mélyülő tengerparttal (Cocus Beach, Menta Beach, Central Beach). Az aktív nyaralást vízi sport lehetőségek, gyerekcsúszda biztosítják....

A gyógyító tenger…

Parália közelében, Makrigialos felé haladva egy tengeri sólepárló található. A hely kettős funkcióval bír, a hófehér domb látványa mellett a gyógyulni vágyók is megtalálják számításukat, hiszen az...

Hasznos információk

Telefon: 100 egységes telefonkártya kb. 5 Euro. Zöld szám (a telefonköltséget a hívott fél viseli): 008003611 Posta: A tengerparton lévő templomnál. A postaládák színe általában sárga. Bank: A...

Szálláskeresés

Szállást nem foglaltunk, mert nagyon magas ajánlatokat kaptunk utazási irodáktól. 8 éjszakára 4 személyes apartmanra 130-160e Ft-ig. Legutóbb egy külföldi foglalási oldalon találtam 55-60 eurós árakat,...

Közlekedés

Éjszaka mentünk, de megérte. Kicsit fárasztó volt, de a forgalom elenyésző volt, hőség sem volt. Amellett pedig nyertünk 1 éjszaka árát, mert nem egész nap utaztunk, hanem reggel értünk ide, a szállás...

Beszámoló: Paralia

Én Paralián nyaraltam a barátaimmal.Vonattal utaztunk mivel vasutas vagyok így nem került pénzbe az utazás. Hétfõn délután indultunk Budapestrõl Szerbián és Macedónián át közlekedett a vonat,másnap...